Forum Wszystko o Tibia i Ots Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Npc Policjant (daje kicka za przeklinanie).

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Tibia i Ots Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rogoz
Administrator



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: CzerwiecWto, 20 Cze 2006 16:06:51 +000006 21:18, 19 Ju6 2006    Temat postu: Npc Policjant (daje kicka za przeklinanie).

w data/npc/Policjant.xml
Kod:

<?xml version="1.0"?>
<npc name="Policjant" script="data/npc/scripts/Policjant.lua" access="3">
<look type="128" head="20" body="100" legs="50" feet="99"/>
</npc>

data/npc/scrips/Policjantl.lua
Cytat:

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ) or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ')or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, 'l ... ') or msgcontains(msg, ' ... ') or msgcontains(msg, ' ... ) or msgcontains(msg, ' ... ') and focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('/kick ' .. creatureGetName(cid) .. '')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'fuck') then
selfSay('/kick ' .. creatureGetName(cid) .. '')
elseif msgcontains(msg, 'pies')or msgcontains(msg, 'piesek')or msgcontains(msg, 'nie')or msgcontains(msg, 'Rany boskie, jestem kioskiem') then
selfSay('Masz za swoje brudasie ' .. creatureGetName(cid) .. ' ,i nie pokazuj mi się tu wiecej.')

elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('SPADAJ')

elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Moze kutas juz niewruci, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 2
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 2
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 2
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 2
end
if randmove == 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0

end
end


W miejce " ... " wpisujemy słowo po którym jak kotś powie ma kick


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goka
Gość






PostWysłany: PaździernikPon, 23 Paź 2006 20:15:10 +000015 21:18, 19 Ju10 2006    Temat postu:

no fajny npc, ja przestawilem wszystko Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: KwiecieńWto, 17 Kwi 2007 22:23:25 +000023 21:18, 19 Ju4 2006    Temat postu:

wogle bez zadnego sensu latwy zajebiscie npc nieprzydatne poprostu zal.pl
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Tibia i Ots Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin